BAŞLIKSIZ!!

Malumunuz msn denen icat işe yararlıgının yanında bazı kötü olaylarada sebep olmaktadır.En önemli sorun olarak görüntülü konuşma yapmak için eve alınıp bilgisayara takılan webcam denen aletin kullanım amacının dısına taşmasıdır.Damarında kanı deli deli akan ülkem genci bu alet sayesinde arkadasıyla,dostuyla,akrabasıyla,ebesiyle,hübesiyle,sevgilisiyle konusmakta hatta ve hatta buradan garip haraketlerle birbirlerini yazı dili haricinde vücut dili kullanarak birbirlerine olan sevgilerini belli etmektedirler.Ancak ve ancak bazı güzel yurdum kızlarının ki bunlar genellikle 14 - 18 yaş aralıgında bu webcam denen aleti(usandım yahu alet demekten) kullanarak daha dün tanıstıgı adama görüntülü konuşma teklifinde bulunmakta ya da bu teklifi almaktadır,saf yurdum kızı karsıdaki şahsın iki güven verici sözüne kanıp teklifi kabul ederek belkide hayatının en önemli hatasını yapar.Çünkü daha iki gün önce tanıştıgı ve güvenli bir insan oldugunu sandığı insan ciddi anlamda ruhsal dengesizlikler içinde bogulmuş,sapıklığında sınırlarını zorlamıs hatta ve hatta aşmış bir yaratık çıkar ve bu yaratık yine internetten indirdiği(download ettiği) program ile bu yurdum kızının görüntülerini kaydeder, daha sonra pişkin pişkin alır bu görüntüleri youtube denen video paylaşım sitesine ''aha işte bakın bu bilmem nerenin en ala kaşarı'' diye başlık açarak koyar.

Kötü bi olay demi?Yazık günah değil mi güzel,saf,içi tertemiz yurdum kızına,yazık! belkide değil...
Şimdi suç kimde iki gün önce tanıştığı adama webcam açan yurdum kızında mı? Yoksa o insan olamamamış organizmada mı?


Çok!!! kızıyorum EFENDİM Çok !!! Gereksiz yere kızıyorum belki ama kızıyorum yani...
..............bitti................

0 yıldız: