Yeni tema

Yapılan tema değişikliği elbette yazıların içeriklerinde bir değişikliğe neden olmayacak ama işte ne bileyim böyle belirteyim dedim sanki içerik değişse değişse ne olacak ki olsa olsa işte böyle ikilemeler üzerine falan olur,o da çok mu birşey değiştirmiş olur onuda şimdi bilemeyeceğim.İşte böyle temayı yeniledim ''bizzat kendim''.Aralarda gelip işte iki satır birşeyler yazıp yine kaçacağım.Neden seçtim bu temayı bende tam bilmiyorum valla,kolaya kaçalım kolayca açıklayalım o zaman;
Rengim soldu Beşiktaşa vurdum kendimi ki tam bu sırada gökyüzünde yıldızlar belirdi sonra ansızın bir olta ilişti elime kendimi sivrice bi tepenin üstünde yıldız tutarken buldum yanımdan geçen uzaylı rastgele dedi işte böyle birşey,işte böyle birşey.Erol Evgin'i anarak kaçıyorum buralardan,kaç.tım.

1 yıldız:

Piyaztheoz dedi ki...

çocuksu olmuş
k.doğr.:nessemi