saçmalayazbölüm3

Tekil rüyalarda gezinirken buldum kendimi bu akşam,ne yanıma giyecek yedek bir giysi ne de arkadaşlık etsin diye bir insan almışım.Baharın gelişini rüyalarımda karşılıyorum bu akşam,sıcaktan bunalıp yeşil,kırmızı,beyaz çizgili hani şu sürekli giydiğim kazağımı çıkarıyorum üstümden çantamın ücra köşelerine tıkıştırıyorum tersini düz etmeden.Ayaklarımada geçirmişim yırtık ayakkabılarımı yürüyorum,rahatım,biraz sıcak ama kazağım yok üstümde artık,kırmızı tişörtümü sergiliyorum insansız rüya mekanlarıma,evet evet o kırmızı tişörtüm şu kazağım gibi sürekli giydiğim.Adımlarım olağan hızının çok altında,anlam katamadığım bir gitmeme istediği meşgul ediyor kafamı yürümekte olduğum insansız rüya yollarında.Şarkı söylemek geliyor içimden an'a uygun şarkı bulamıyorum,vazgeçiyorum sonra,sessizliğine bırakıyorum şarkı söyleme isteğimi.İşte böyle;ne bir şarkı bulabiliyorum an'a uygun ne de kendimi çoğul rüyalara atabiliyorum.Çok tekil çok öyle böyle değil yani.Hadi gittim yine ben I]

0 yıldız: