yazdığımkadaryazabildim

Lüzumundan fazla ilgilenmekteyim ilgi alanlarım dışında kalanlarla,ilgilenmem gerekenleri göz ardı ediyorum galiba arasıra;bilemiyorum.

Başlangıç cümlesi edasıyla yazmış olduğum üst cümle;yazarkende,yazdıktan sonrada hiçbir anlam ifade etmedi nedense bende,başka birinin cümlesiymiş gibi geldi;öyle kabullendim şimdilik.
Yağmur yine yağmur,bitip tükenmeyen bilindik Antalya yağmuru.Ardına güneş beklemek amaçsız,saat 2yi geçik bu saatten sonra güneş cıkmaz bulutların arasından suçlu bir çocuk gibi.Belki çıkar umut etmeye devam...
Soğuk;parmak uçlarıma işlemiş,içimse bir o kadar serin tek birşey ısıtıyor en azından içimi (zihnimi) ki onuda kendime saklıyorum dökmüyorum cümleler oluştursun diye kelimelere.
Dün yine ıslandım,yağan her yağmurda,ıslanmazsam yağmur bir daha yağmayacakmış gibi geliyor.Bugün hala kuruyum,ıslanmakta istemiyorum varsın yağmur bir daha yağmasın.
Bitirmeye hevesliyim şu an şu yazıyı.Pek birşeyde katmış görmüyorum kendimi yazdıklarımla bloga.Anlık bir hevesle açtığım,bu hevesin devamıyla başladığım,başlamış olmamla beraber devam ettiğim yazımı anlık bir hevesle kaydedip kapatıyorum sayfayı.

Yazmazsam olmaz dediğim ''doğaçşiirçabası'' adını verdiğim şeyle sonlandırıyorum günün ortasında kalkışılmış blog çalışmama;

Kendi kendine sorduğu sorular içinde cevapları ararken adam
Unuttu o an aslında varolmadığını
Tonlarca toprağın altında ezilmiş bedeni hep sorulara takıldı
Ölmüştü adam farkında bile değildi
Sordu,cevabı bulamadı,yine sordu
Herkes nerdeydi?
Neden karanlıktı dışarısı?
Ve neden bu kadar ıslaktı,nemliydi hava?
Ölümü anlayamadan ölmüştü adam
Ya da unutmuştu ölümü
Ölü adam son kez sordu kendine
Sigara içsem mi? diye
Bilmiyordu,unutmuştu belki de hayatı boyunca hiç sigara içmediğini.

0 yıldız: