saçmalayazbölüm2

Bir gözyaşı düştü pişmanlıklarımın üstüne
Islandı...
Sonra yağmur arttı ummadık bir anda
Islattı tüm hayatı,gözyaşları yalan oldu
Yağan yağmurun ardında
Yıllar sonra düşen bu gözyaşları pişmanlıktandı evet!!
Ve yağmur yağmıştı
Karışıktı kafa durmadan ağladı çocuk
Sonra anlamsız bir kaç kelime daha
Yazmak istedi yazamadı
Nefret etti çocukluğundan
En azından şu anda yaşadığı çocukluktan
Devam etti ağlamaya
Tükenmedi gözyaşı lanet olsun

Islaknot: Bu yazdıklarım dikkate alınmasın bu ne bi şiir nede bir normal hayat yazısıdır,insan içince yapıyo böyle şeyler bazen.Ayriyetten seviyosa falan işte,ayrıca zaten bunu okuyacak insanların hepsi tanıdığım insalar olduğu için çokta takmıyorum öyle yani bu gece çok ağladım hatta bunları yazarken bile ağlıyorum.yarına gülmek için ağlıyorum.alayınızı seviyorum.ama ama işte ama o kadar yazmıcam gerisini saçmalıyorum çünkü artık herneyse bitti blog çocuk hala çocuk sadece bugün ağladı ağladı çocuk.

0 yıldız: