Tanışalım kaynaşalım (05.11.2007)

Başlangıç;

ilk önce kendimden biraz bahsetmek istiyorum.(ne güzel bir başlangıç) bende çağımız insanları gibi zamanımın çoğunu bilgisayar başında tüketen bir insanım(her neysem işte),ha bu durum çok mu mutlu ediyor beni? Tabiki hayır!! Gönül istiyor ki kes bütün kabloları otur evde ya da çık dışarı buluş dostlarınla,konuş,şakalaş,dertlerini paylaş ya da ne bileyim sadece otur konuşma sus ama bilgisayardan uzak ol!! yahu ne tutarsız adamsın madem bunu istiyosun neden blogtur,internettir vb... şeylerle ugrasıyorsun hala diyenlerinizi duyar gibiyim.İşte asıl sorunda burda başlıyor bu internet denen illet bu davranısımın başlıca sebebi kopamıyorum,bir gün bile internete girmesem ya da bilgisayarı açmasam o gün kendimde büyük bir eksiklik hissediyorum.(konu nerelere geldi tanışalım demiştim,neler yazıyorum) Herneyse efendim çok şikayetçiyim ben bu durumdan,sigara gibi bağımlılık yapmış bünyede;hani sigara içemezsin şartlar el vermez böyle bir kötü olursun,ha bu nalette böyle işte olmadımı olmuyor insan bir kötü oluyor.Bitsin artık bu yazı toparlayamacagım sonunu artık siz anlayın beni...

Yine başlayıp bitiremediğim bir yazımın daha sonuna gelmiş bulunmaktayım hepimize hayırlı uğurlu olsun...

0 yıldız: