KIRMIZI

Elimde sona kalmış bir bonibon tanesi rengini söylemek istemiyorum,bir bardak dolusu gazı kaçmış kola soğuk ama anlamsız,sigarayı bıraktım diye ortalarda gezinen bir bünye arayış içersinde,birbirinin içine girmiş bilmem kaç cümle ve yazmaktan yorulmayan üşüyen parmaklar,havada soğudu ciddi anlamda gelmez gelmez bu sene kış küresel ısınma var derken cat vuruverdi soğuk söylemesi ayıp olan yerimize,üşüdüm yahu burnum akmaya basladı tuvalet kağıdı daha bir değerli artık gözümde ve artık önemini daha çok anlıyorum tuvalet kağıdının,bir rulo tuvalet kağıdı bitirmişliğim varken şimdi bir parçası hüzünlendiriyor beni,kış bir hüzün mevsimi midir? yoksa üşüyen vücut duygusallaşmakta mıdır? Bilmiyorum.aşk meşk gözükmezken kapıda kış kendini belli edip sevgili gibi giriveriyor insanın koynuna,istemedende olsa sarılıyor insan kışa,kıçı donuyo adamın tuvalet kağıdına uzanamadan burnu akıyo koluna siliyor akan sümüklerini...
şimşek falan çakıyor pat küt sonra;çocukken oturup cam kenarına acaba bugün kaç tane şimşek çakacak diye iddialaşıp gözümü camdan çok ayırmayışım olmuştu.sebebsiz yere oturmam belkide kışın insan ruhunda bırakmış oldugu üşüme hissiydi ya da ne biliyim bunların hepsini ben bir yerimden uyduruyorum ve saçmalıyorum.şeye değinip bitirmek istiyorum son olarak; yağmur yağdıktan sonra ortalığı istila eden sümüklü böceklere bir iki çift lafım,
nasıl bir duygu her yagmur yagdıgında şemsiyesiz dısarı çıkmak ve yağmurdan kaçan insanların ayakları altında ezilip ölmek...
iç gıcıklayacı ölüyosunuz yahu ayrıca o basınca üstünüze cıkan çıtırt!! sesi insanı pek bir nahoş ediyor.sizden ricam ya ulu orta yerlerde yürümeyin ya da çıkarken dısarı kabugunuzu bir yere bırakın kabuksuz gezin,her üstünüze bastıgımda ''-haydee ulan ezdik yine,hayır ezdim olan oldu ama ruhsal dengem bozuldu o nasıl bi çıtırttı.'' demiyim bende,hayır bigün kızıp çıkıp hepiniz topluyacağım insanlar deli sanıcak beni neyse çok uzatmayayım.
Soğuk demiştim,evet soğuk malum kış geldi evinde soba yakıcak olanlara ''-aman dikkat zehirlenmeyin sakın'' ,klima kullananlara ''- aman çok yakmayın klimayı sıkı sıkı giyinin baktınız olmuyo gazete kağıdı falan doldurun giysilerinizin içine,sonra klimayı yakıp yakıp fatura geldiğinde dumur hallere düşmeyin.'' diyorum benim gibi hiçbişey kullanmadan ısınabileceğini sananlarada ''-en yakın zamanda bişeyler bulun ısınmak için,topluca hasta olmayalım.'' der noktayı koyar giderim,koydum bak.

bi ara tekrar uğrarım,çok soğuk olmazsa bi kaç bişey daha yazarım.

-----------------------BİTTİ------------------------------------------(Bunu yapmazsam olmaz,adettendir.)

dipnot; bonibonun rengini söylememiştim ya işte oda bu yazının içinde bi yerde saklı bulursan hiçbişey kazanmayacaksın ama olsun,sen yinede bak sağa sola (gülücük koydum sen anla)

0 yıldız: