kırom aşkın sevgin bumu ne olacak bu netin yavaşlık sorunu?


Bugün gugıl kırom internet sağlayıcımda ufak çaplı sorunlar var,evet var.Fayrfoks'u deniyeyim dedimde açıp kapadım alışkanlık olmuş kısa sürede gugıl kırom arkadaş bünyede.Tuvalet kağıdıda pek mühim bir araçmış onuda anladım gecenin bir körü tuvalette elimde sigara önümde Uykusuz mal gibi kalarak,allahtan evdekiler uyuyoduda bi şekilde çözüm yolu buldum bu sorunuma ki bulduğum çözüm ve ilerleyişi hakkında buradan bilgiler verip o vahim ama bir o kadarda komik durumumu gözlerinizde canlandırmanızı istemediğim için yazmıyorum tabiki.Bütün derdim sizin psikolojik durumunuzun bozulabilme ihtimali yoksa gri eşortman diz hizası paytak yürüyüş falan neyse yazmıyorum daha fazlasını.Evde soda haricinde içecek kalmadığında soda kutsallaşıyor,paylaşılamaz oluyor.İşte soda o anlarda öyle bir yüceliyorki insanın gözünde mutfaktan baba görmesin diye kaçak göçek göstermeden kaçırılıp odaya sokuluyor,büyük bir şehvetle içiliyor.Tamam şehvetle olmasada içiliyo yani kola olsa onu içerdim sodanında yüzüne bakmazdım.Anaa yazcak başka bişey bulamadım ben yine neyse yeterlidir tahminimce bu kadar sonuçta giriş-gelişme-sonuç olarak tabir ettiğimiz bi kompozisyon zorlaması yok burda,olsaydı alırdım aklınıda neyse hadi kaçtım ben si yu sun kis bay!!

0 yıldız: