+359877878425

Bugün hiç bi sigaramı tam anlamıyla söndüremedim ve bunu dert edip bloga yazma gafletine düştüm.Hala bir adet dumanı tüten sigara küllüğün içinde tüm çabalarım boşa ne kadar uğraştıysam söndüremedim.Ayrıca az önce +359 alan kodlu bi numara telefonuma cevapsız çağrı bıraktı.İlk etapta şaşkınlıkla karşıladığım bu durumu murat arkadaşımla paylaşma ihtiyacı hissettim,bi yandan araştırırken bi yandanda msn üzerinden murata yazmaya devam ettim.Ben telekomun sitesinden bu alan kodunun bulgaristana ait olduğunu bulduğum sıralarda muratta boş durmayıp araştırmış,bildiğin kontör dolandırıcısıymış bunlar mal gibi gelen çağrıya cevaben aradığınızda tüm kontörlerinizi indiregandi ediyolarmış.Sağolsun varolsun murat,ki zaten arayacak kontörümde yoktu ve ayrıyetten zaten gelen cevapsız ve bilmediğim numaralarada genelde tepkisiz kaldığım için bu ufakta olsa dolandırıcılığın içine düşmemiş oldum.İşte öyle yarın fotoğraf cektircem pasaport için sonrada zaten pasaporttu vizeydi bu tarz işler peşinde koşacağım,anlaşıldığı üzere yol yakın hadi hayırlısı.

Not : Başlıkta belirttiğim numara bana cevapsız cagrı bırakan numaranın ta kendisidir,itioğluitler!!

2 yıldız:

The Oz dedi ki...

geçen ben de şahsen de olmasa denk geldim benzer bir mevzuuya
çok yapıyorlar bu ara

ÇOCUK dedi ki...

itlikten başka birşey değil üstadım valla.bende mal gibi bakıyorum telekoma nerenin lan bu alan kodu acaba diye.

Share Eyle !