yenilegitsincilik

Gecenin bi körü hadi blogu karıştırayım neler varmış gizlide saklıda derken sonuç olarak su anki görüntüsünü aldı canım blog.Ha kötü mü oldu?bence harika,muhteşem,süper oldu niye mi?Turuncuya tapar oldum bu sıralar,hayat oldu turuncu,olsun hep olsun.
Sabaha karşı 4 hala bişeyler yazarım gibi geliyo geliyo geliyo gelmeden gidiyo farkına bile varamıyorum,en azından bu seferlik değişikliğin gölgesine sığınıp saçma sapan ama içimden gelen şeyleri yazıyorum.İyi mi ediyorum kötü mü ediyorum bilmiyorum,bilsem ne fayda eder onu hiçmi hiç bilmiyorum.''Bi bokuda bil be adam'' diyorum çemkiriyorum kendikendime; ''adam mısın'' soruyorum.''değilim çocukum'' oluyor cevap.Çocuk olduğumu iddia etmem büyümemden kaynaklanıyor olabilir,şüpheci yaklaşıyorum kendime oyuncak gördüm mü sevinmiyorum çocuk mocuk olmayabilirim.Blogun başlığı her an değişebilir burdan bunun sinyallerinimi veriyorum acaba?Uzunca bir yazı olsun isterdim ama,hey yavrum hey gecenin bu saatinde hele ki yazcak hiçbişey bulamamanın odunsuluğuyla bu kadar yazabilmem bile büyük başarı,tebrik ediyorum kendimi.O zaman son olarak bi doğaç yapıp kaçayım ben bu ''vivivi.blogger.kom'' dan;

Kedi gibi tırnaklarım olsa
Sevdiğim t-shirt üstümde solsa
Yolun sonu karakolsa
Ne güzel şey lan salsa
Kurbağa sineği havada kapsa
Yaşlı kadın sola sapsa
Tavşanlarda muma tapsa
Kurban bir an önce albüm yapsa
Bu çocuk şimdi kaçsa

kaçtı bile kaçtı bile


2 yıldız:

Piyaztheoz dedi ki...

cokonat gibi blog

ÇOCUK dedi ki...

yersen =I