kablodan kediye kediden kabloya uzanan

hafta içi babam bilgisayarın kablolarını alıyor açamayayım bilgisayarı diye,neden diyorum ''sabahlara kadar oturuyosun,sabaha karşı yatıyosun akşam kalkıyosun'' diyo.pis pis sırıtıyorum.tek bir cevapla karşılık veriyorum;''beni bu tarz şeylerle cezalandıramazsın'' tekrardan sırıtıyorum pis pis.halbuki bilmiyor bilgisayar basında sabaha kadar oturuyorsam,bilgisayar olmadıgındada televizyon başında akşama kadar oturuyorum.çağın boş gezenlerdenim açıkça belli ediyorum.ayrıyetten okumuyorum(okul olaraktan) bide bunu güzel bir şeymiş gibi söylüyorum,yazıyorum,farkettirmesemde kınıyorum kendimi.
bilgisayardan mahrum kaldıgım günleri,saatleri ve geceden sabahlara uzanan anları kitap okuyarak geçiriyorum 2 günde bir kitap bitirip kafamda kültür patlamaları yaratmayı planlıyorum.patlamıyorum ya da patlatamıyorum sadece planda kalıyor.
içtiğim sigarayı değiştirdim değiştirelim kullandığım sigaranın kokusunu üstünden atamıyor,kendimi akşama kadar kahvelerde oturan emekli amcalar hissediyorum.
gelecek haftalarda eve bir evcil hayvan daha gelmesi kesinleşti,yeni bir kedi ediniyoruz.evde bulunan farem aklıma geliyor,tom ve cerinin reel formatını çekme hayallerine dalıyorumdalıyorum fareme kıyamıyorum vazcayıyorum.
beyaz konvers ayakkabılarımı şekli ve şemali bakımından giyememek üzüyor beni,utanıp sıkıldığımdan değil parçalanıp ayağımdan çıkacak güzelim ayakkabımı çöpe atmak zorunda kalacağım diye korkuyorum.bu sebeple giymiyorum ayakkabılıkta saklıyorum,olurda yaşarsam 50 yıl sonra müzeye vermeyide düşünüyorum.
son zamanlarda her konu hakkında çok konuştuğumu farketmiş bulunmaktayım engel olamıyorum,durduramıyorum,mutluyum mesudum efendim.
son olarak para gözün kör olmasın emi diyorum,bizide görmen temennisiyle bir yazıyı daha başladığı gibi bitirme gafletine düşüyorum.Esen Kalın


Günün gereksiz icadı:

-Hergün otomatik olarak belli bir saatte bir adet gereksiz icat fikri ortaya çıkaran çağrı cihazı boyutlarında lcd ekranlı,polifonik melodili(uyarı sesi babında),sınırsız hafızalı,tükenmez yaratıcılıkta günün gereksiz icadı başlığı kurtargaçı.

Not:İcat sıkıntısı çekmekteyim yeni nesil genç mucitler ve ortaya çıkarılan ve ilgi gören icatlara maddi destek verebilecek sponsorlar arıyorum.

1 yıldız:

Gokce T dedi ki...

bir dönem "az konuşan" olarak bilinen insanların açıldıkları bir dönem var, evet. (referans: 18,5 yıllık kişisel gözlem) tebrik etmek gerek.